Basic esküvői ruha tudnivalók

  1. Megvásárolni vagy kölcsönözni érdemes inkább a ruhát?

    Megveheted, de gondoljunk bele abba, hogy ez nem egy hétköznapi viselet. A megvásárolt ruhák többsége a szekrényben porosodik, gyűrődik és koszolódik, nem kis helyet foglalva. Mit fogsz vele csinálni? Hiszen a választott ruha a te előnyeidet hangsúlyozza és a te ízlésedet tükrözi, ráadásul nagyon hamar változnak a trendek.

  2. Mikortól lesz akció?

    Menyasszonyainknak is biztosítunk 30%-os kedvezményt 2017. októberr 16-tól 2018. március 31-ig.

  3. Nappali tagozatos diákigazolvánnyal rendelkező menyasszony kaphat kedvezményt?

    Sajnos nem, mivel csak nappali tagozatos általános és középiskolai diákigazolványt fogadunk el.

  4. Van foglaló a ruhákra? Ha van, mennyi a foglaló összege, miért van rá szükség?

    A foglaló összege a ruha 1/3-a. Így tudjuk biztosítani neked az adott időpontra a ruhát, hogy más ne foglalhassa le.

  5. Van kaució a ruhákra?

    Jelenleg nálunk nincs. :)

  6. Mit csinálj, ha nem kaptad meg a foglalást visszaigazoló e-mailt?

    Először is érdemes lenne leellenőrizned a levelezőrendszerben a spamek vagy kéretlen levelek fiókot, mert néha előfordul, hogy a biztonsági beállításaid következtében oda kerül a levelünk. Amennyiben ott sem találod e-mailünket, kérünk hívj fel minket a 06 1 302 25 44-es telefonszámon vagy jelezd az info@boglarkaszalon.hu e-mail címen. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudnál bejelentkezni az egyedi online felületedre, akkor azt mihamarabb jelezd felénk az előbb említett elérhetőségek egyikén.

  7. A fátyol benne van-e a kölcsönzési díjban?

    Nincs benne, hiszen úgy érezzük, ha a ruhádat bérled, neked is maradjon valami emlékbe, ami új, szép és minőségi. Ezeknek a kényes, kézzel készített fátylaknak igencsak nehézkes a tisztításuk, ezért nem kölcsönözhetők, de szeretnénk, ha mindenki tökéletes és szép dolgokat kapna tőlünk. Másrészt a fályol az ártatlanság szimbóluma, és azt általában nem adják bérbe. ;)

  8. Milyen kiegészítőket kapsz?

    A ruhád mellé stóla vagy boleró, kesztyű és kistáska jár. Nem muszáj az összes kiegészítőt elvinned, ezeket ráadásként választhatod, a bérleti díj nem fog változni.

  9. Milyen kiegészítőt vásárolhatsz nálunk?

    A megvásárolható kiegészítők többsége a Szalon vitrinéjben tekinthető meg. Ilyen például a fátyol, melltartó, harisnyakötő, különböző ékszerszettek, nyaklánc, nyakrózsa, mindenféle haj- és kontydísz, füllbevaló, gyűrűpárna, kistáska, kesztyű, kiskosár és nyakkendő.

  10. Van lehetőség postai úton vagy futárral kézbesíteni a ruhát?

    Csak annak adjuk ki a ruhát, aki bérli. Ettől semmilyen esetben sem tudunk eltérni.

  11. Ha nem egyezik a polgári és a templomi esküvő időpontja, kétszer kell a ruhát kibérelni?

    Ha egymást követő héten vannak a rendezvények, akkor a ruha alap bérleti díjához hozzájön egy 50%-os felár. Amennyiben az események teljesen eltérő időpontban vannak, úgy kétszer kell kibérelni a ruhát. (Vagy akár két különböző ruha bérlésére is lehetőség van. :)) Ilyen esetben érdemes elgondolkodni az adott ruha megvásárlásán.

  12. Külföldön lesz az esküvő, megoldható a ruhabérlés akkor is?

    Igen, várunk szeretettel. De ne feledd, hogy a visszahozatal feltételei változatlanok maradnak ilyen esetben is. Ez azt jelenti, hogy pénteki rendezvény esetében másnap, szombaton 12:00-ig, szombati rendezvény esetében az azt követő hétfőn 12:00-ig, egyéb napon tartott rendezvény esetén a rendezvényt követő munkanapon 12:00-ig kell visszahozni a bérelt terméket abba az üzletbe, amelyikből kikölcsönözted. Amennyiben ez nem történik meg, akkor naptári naponként és bérelt termékenkén 5000 Ft késedelmi díjat kell fizetni. (Ez akkor is fennáll, ha nem te hozod vissza a terméket.) 

    Erre azért van szükség, mert a terméket fel kell készítenünk a következő bérlője részére. Ezért kérjük, hogy legyél tekintettel az utánad következő bérlőre, ahogyan az előtted lévő is tette a Te esetedben.

  13. Külföldi állampolgár is bérelhet ruhát?

    Persze, miért ne? :)  A szerződés megkötéséhez szükséges iratokkal biztos, hogy rendelkezel. Viszont a visszahozatal feltételei így is változatlanok maradnak. Ez azt jelenti, hogy pénteki rendezvény esetében másnap, szombaton 12:00-ig, szombati rendezvény esetében az azt követő hétfőn 12:00-ig, egyéb napon tartott rendezvény esetén a rendezvényt követő munkanapon 12:00-ig kell visszahozni a bérelt terméket abba az üzletbe, amelyikből kikölcsönözted. Amennyiben ez nem történik meg, akkor naptári naponként és bérelt termékenkén 5000 Ft késedelmi díjat kell fizetni. (Ez akkor is fennáll, ha nem te hozod vissza a terméket.) 

    Erre azért van szükség, mert a terméket fel kell készítenünk a következő bérlője részére. Ezért kérjük, hogy legyél tekintettel az utánad következő bérlőre, ahogyan az előtted lévő is tette a te esetedben.

  14. Kit hozhatsz magaddal a ruhapróbára?

    A szalon és a várónk mérete korlátozott, ezt kérjük, hogy vedd figyelembe, viszont bárkit elhozhatsz, akiben megbízol, akinek adsz a véleményére. Arra kérnénk, hogy maximum 1 főt válassz. A tapasztalat az, hogy a férfiak egyrészt kellemetlenül érzik magukat, másrészt unatkoznak, valamint a próbára úgysem jöhetnek be, ezért őket semmiképp sem javasoljuk.

  15. Mit kell tenned, ha a személyes adataidban változás következett be?

    Lakcímed, telefonszámod, e-mail címed vagy bármely más, a bérleti szerződésen található személyes adatod változása esetén, a honlapunkon a Dokumentumok menüpontban található Változásbejelentés formanyomtatvány kitöltésével tudod jelezni felénk, vagy személyesen a szalonunkban is kitöltheted, esetleg behozhatod hozzánk ezt a nyomtatványt.

  16. Mi a teendő, ha megváltozott az eseményed időpontja vagy ruhát szeretnél cserélni?

    Amint tudomást szerzel az új időpontról, írj nekünk e-mailt (info@boglarkaszalon.hu). Fontos, hogy mielőbb tudjunk róla, hiszen elképzelhető, hogy az új időpontra már valaki más lefoglalta a ruhádat. Mi átnézzük a foglalásokat és tájékoztatunk, hogy szabad-e a  ruhád; ha nem, együtt keresünk neked másikat. Természetesen ez egy kisebb plusz költséggel jár, amivel számolnod kell. A ruha- vagy időpontváltozás szerződésmódosításának díja 2.000 Ft. Amennyiben csak az időpontod változott, akkor a honlapunkon a Dokumentumok menüpontban található Szerződésmódosítás formanyomtatvány kitöltésével online vagy postai úton eljuttatva hozzánk tudod módosíttatni a szerződést. Ruhacserét csak személyesen tudsz intézni.

  17. Mi történik, ha a foglalás óta jelentősen változik a súlyod?

    A szerződéskötéskor rögzítjük a mell-, illetve derékbőség adataidat. Amennyiben súlyod 5 kg-nál többet változna, kérjük ezt mindenképp jelezd felénk. Ebben az esetben lehetőséget biztosítunk Neked, hogy újra felpróbálhasd a ruhád, és amennyiben már nem lehetséges a méretre igazítás, úgy egy szerződésmódosítással választhatsz egy másikat. 

  18. Mit kell tudni a cipős ruhapróbáról?

    A cipős ruhapróba azért szükséges, hogy felpróbáld azzal a cipőddel is a kiválasztott ruhát, amellyel viselni szeretnéd a nagy napon, mert csak ezek után tudjuk a magasságodhoz véglegesíteni a szoknya hosszát. Nem minden ügyfelünknek kell megjelenni egy ilyen köztes ruhapróbán, a ruhafoglaláskor kollégáink minden esetben tájékoztatnak, amennyiben ez szükséges. A bérleti szerződés aláírását követő két hétben esedékes a cipős ruhapróba, ami körülbelül fél órát, legfeljebb egy órát vesz igénybe. Cipős ruhapróbára telefonon vagy e-mail-en keresztül várjuk időpontfoglalásodat, melyre hétköznapokon 10 és 18 óra között tudunk időpontot biztosítani, a szabad helyek függvényében.

  19. Miért szükséges a cipős ruhapróba?

    Azért szükséges, hogy felpróbáld azzal a cipőddel is a kiválasztott ruhát, amellyel viselni szeretnéd a nagy napon, mert csak ezek után tudjuk a magasságodhoz véglegesíteni a szoknya hosszát.

  20. Minden esetben szükséges a cipős ruhapróba?

    Nem, ez modelltől függően változhat. Ruhafoglaláskor kollégáink minden esetben tájékoztatnak, amennyiben ez szükséges.

  21. Mennyi időd van rá, hogy visszagyere a szalonba a cipős ruhapróbára?

    A bérleti szerződés aláírását követő két hétben várunk vissza cipős próbára.

  22. Mennyi időt vesz igénybe a cipős ruhapróba?

    Körülbelül fél órát, legfeljebb egy órát vesz igénybe a próba.

  23. Kell időpontot foglalnod a cipős próbára? Hogyan tudod ezt megtenni?

    Igen, feltétlenül szükséges. Telefonon vagy e-mail-en keresztül várjuk időpontfoglalásodat a cipős ruhapróbára.

  24. Mikor jöhetsz cipős próbára?

    Hétköznapokon 10 és 18 óra között tudunk időpontot biztosítani cipős ruhapróbára, a szabad helyek függvényében.

  25. Mikor foglalhatod le az időpontot a ruhaigazításra?

    A bérleti szerződés elején jól láthatóan feltüntettük Neked azt az időtartamot, amikor rendszerünkön keresztül időpontot foglalhatsz a ruhaigazításra. A szerződéskötéskor küldünk a saját e-mail címedre egy linket, amelyre kattintva e-mail címed és az e-mailben tőlünk kapott jelszavad megadásával be tudsz jelentkezni saját felhasználói felületedre. Csak ebben az időszakban lesz aktív az időpontfoglalás. A belépést követően hétfő és péntek közötti, 10 órától 18 óráig, egy órás bontásban megjelenő időpontokat fogsz találni, melyek közül csupán egy választható. Sötétlilával lesznek jelölve a még rendelkezésre álló napok, halványlilával a már beteltek. Közel sem biztos, hogy több időpont közül választhatsz, de előfordulhat, hogy számos lehetőség is megjelenik. Amint eldöntötted, mikor tudsz ellátogatni hozzánk, már könnyedén tudsz időpontot foglalni. Amennyiben elmulasztanád az időpontfoglalást, a rendszerünk automatikusan ütemez helyetted időpontot. Azért, hogy biztosan ne maradj le erről a három napról, a foglalási időszak első napján éjfélkor egy emlékeztető e-mailt is küldünk Neked. Azt tudnod kell, hogy egyetlen időpontot tudsz foglalni, a már lefoglalt időpontot nem tudjuk módosítani. Végül, a ruhapróba alkalmával, a hátralék megfizetése után pedig már el is viheted a gyönyörű "boglárkás" ruhád. Vigyor

  26. Mit hozz magaddal a ruhaigazításra?

    Mindenképpen hozd magaddal azt a melltartót, amit viselni fogsz, illetve a ruhához próbált cipőd. 

  27. Mennyit kell várnod a ruhaigazításra?

    Sok éves tapasztalatunk szerint a ruhánkénti egy órás intervallum maximálisan elég szokott lenni. Kellő időd lesz kiválasztani a szükséges kiegészítőket, valamint a ruhát is vissza tudod próbálni az igazítást követően. Arra mindenképpen fel szeretnénk hívni a figyelmedet, hogy az egész órás kezdést és befejezést csak akkor tudjuk garantálni, ha pontosan érkezel a ruhaigazításra. Bármennyi pontatlanság további csúszást eredményezhet, ami minden érintettnek nagyon kellemetlen lehet, ezért arra kérünk, hogy inkább 10 perccel korábban, mint később érkezz, illetve ha már tisztán látszik, hogy késni fogsz, mindenképpen telefonálj.

  28. Hány időpontot kell foglalnod a ruhaigazításra, ha több szerződésed is van?

    Minden szerződéshez külön szükséges az időpontfoglalás. Termékenként egy órát biztosítunk, hogy minden részletet gondosan el tudjunk rendezni, ne kapkodjunk el semmit. Amennyiben nem sikerülne olyan napot találnod, ahol a szerződésszámodnak megfelelő számú időpontot találnál egymást követően, kérünk hívj fel minket a 06 1 302 25 44-es telefonszámon vagy jelezd az info@boglarkaszalon.hu e-mail címen. Természetesen nem szeretnénk, ha a kelleténél több időt és energiát kellene erre áldoznod, ezért lehetőségeink szerint igyekszünk egy napra ütemezni a ruhapróbákat. Szalonunk is gondos tervezés szerint működik, ezért előfordulhat, hogy nem tudjuk minden esetben megoldani az egymást követő időpontban zajló ruhapróbát.

  29. Hogyan tudod lemondani a ruhát?

    A szerződéskötéstől számított 30 napon belül a foglaló elvesztésével jár a ruha visszamondása. 30 nap elteltével a hátralék nettó értékének 50%-át is meg kell térítened. Fontos tudnod, hogy abban az esetben, ha 30 napon belül lemondtad a ruhád, de a szalagavatód időpontja 30 napon belül van, a teljes hátralékot ki kell fizetned. Ettől semmilyen indokkal sem tudunk eltérni. A ruhát lemondani  személyesen üzletünkben, vagy a honlapunkon a Dokumentumok menüpontban található Bérleti szerződés felmondása nyomtatvány kitöltésével tudod, amit postán vagy beszkennelve és online visszaküldve is megtehetsz, valamint azon az online felületen keresztül is el tudod intézni, amihez a foglaláskor a belépési kódot és linket is megkaptad. Telefonon, e-mailen vagy Facebook-on nem fogadunk el lemondást. Amennyiben a szerződéskötéstől számított 30 napon túli a lemondásod, és nem személyesen szeretnéd intézni ezt a szalonunkban, akkor a nyomtatvány beérkezését követően átutalásos számlát fogunk a részedre küldeni, melyen így rendezni tudod a hátralékot. A lemondásról minden esetben visszaigazoló e-mailt is kapsz.

  30. Mi történik, ha nem mondod le a ruhádat és el sem jössz érte?

    Amennyiben elfelejted lemondani a ruhádat, avagy nem jelennél meg a ruhaigazításon, abban az esetben a hátralék összegét sajnos ugyanúgy ki kell fizetned. Ettől semmilyen esetben nem tudunk eltérni.

  31. Mikor jöhetsz a ruhádért?

    A ruhád minden esetben azon a héten lesz Rád igazítva, amikor az eseményed van. Hogy biztosan ne felejtsd el a kiválasztott időpontodat, előző nap emlékeztető sms-t is fogsz róla kapni. A ruhapróba alkalmával lesz lehetőséged az ingyenes kiegészítők kiválasztására is, illetve ha bármilyen egyéb ékszert, melltartót vagy fátylat szeretnél vásárolni, akkor ezt is ekkor teheted meg. A ruhaigazítást követően, a hátralék rendezése után már rögtön el is viheted a ruhádat.

  32. Miben tudod szállítani a ruhát?

    A tőlünk kapott cipzáras ruhazsákban.

  33. Ki veheti át a ruhát?

    Csak és kizárólag Te veheted át tőlünk a ruhát.

  34. Mikor kell visszahoznod a ruhát?

    A bérleti szerződés elején jól láthatóan feltüntettük Neked a visszahozatal időpontját és helyszínét. Amennyiben az eseményed hétfő és péntek közé esik, akkor a ruhát minden esetben másnap 10 és 12 óra között várjuk vissza. Ha szombati a rendezvény, akkor hétfőn 10 és 12 óra között van lehetőséged a visszahozatalra. A ruhát és kiegészítőit bárki visszahozhatja, nem muszáj Neked visszaszállítani, csak gondosan készíts elő mindent, amit kaptál tőlünk. Amennyiben aznap nem, vagy csak késve érkezik meg a ruha, napi 5.000 Ft késedelmi díjat vagyunk kénytelenek felszámítani, amit a szalonban készpénzben vagy 1 hetes fizetési határidővel átutalással tudsz rendezni.

  35. Mi történik, ha megsérül a ruha vagy elveszítesz egy kiegészítőt?

    Bízunk benne, hogy ez nem fog bekövetkezni, ha mégis megtörtént a baj, akkor utólag kárpótlási díjat kell fizetni. Az aktuális kárjegyzékünket a honlapunkon a Dokumentumaink menüpontban, vagy a szalon várójában is megtalálod. Az esetlegesen fizetendő díjakat a szalonban készpénzben vagy 1 hetes fizetési határidővel átutalással tudod rendezni.