Általános tudnivalók

  1. Hol talállak meg benneteket?

    Szalununk 1067 Budapest, Teréz körút 41. földszint 6. szám alatt, bent az udvarban található. Közösségi közlekedéssel a Nyugati és az Oktogon között fogsz minket megtalálni, mindegy melyik megállónál szálltok le a 4-es, 6-os villamosról, mert pont félúton vagyunk. Metróval a Nyugati tér megálló esik legközelebb hozzánk.

  2. Meddig vagytok nyitva?

    Hétfőtől péntekig 10-től 18 óráig, szombaton pedig 10-től 14 óráig várunk szeretettel.

  3. Mi kell a szerződéskötéshez?

    Kérjük, hogy legyen nálad a saját személyi igazolványod, lakcímkártyád, és ha van, akkor a nappali tagozatos diákigazolványod, valamint a foglaló összege. Az esemény dátumát is mindenképpen tudnod kell a sikeres szerződéskötéshez. A szerződést csak a bérlő saját aláírása tudja hitelesíteni. 

  4. Tudok szerződni, ha még nem múltam el 18 éves?

    Igen, tudsz. 14 év felett már te is önállóan szerződhetsz velünk. Amennyiben még nem múltál el 14 éves, akkor kizárólag a gondviselőddel tudunk szerződést kötni.

    Bérlő lehet valamennyi korlátozottan cselekvőképes vagy cselekvőképes természetes személy, a honossági joga szerint bejegyzett és létrejött jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező társaság. A Bérlő tudomásul veszi és elfogadja, hogy Szerződést önállóan legalább a 14. életévét betöltött Bérlő köthet. A 14. életévét betöltött, de a 18. életévét be nem töltött személy szerződéskötésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: ”Ptk.”) 2:12. § (2) bekezdés b) pontja az irányadó (”A korlátozottan cselekvőképes kiskorú a törvényes képviselőjének közreműködése nélkül (…) megkötheti a mindennapi élet szokásos szükségleteinek fedezése körébe tartozó kisebb jelentőségű szerződéseket”). 

  5. Tudok fizetni bankkártyával?

    Szalonunkban kizárólag készpénzzel történő fizetésre van lehetőség. Ha mégsem így készültél, a szalon közelében számos bank és automata található.

  6. Miben tudom szállítani a ruhámat?

    A tőlünk kapott, cipzáros ruhazsákban.

  7. Hogyan szállíthatom?

    Bármilyen közlekedési eszközön tudod szállítani a ruhát, abban a zsákban, amit mi adunk hozzá.

  8. Hogyan tároljam otthon a ruhát?

    A zsákból kivéve, fellógatva, de az abroncsot mindenképpen a földre helyezve, például az ágy alá betéve tárold, semmiképpen sem lógatva, hiszen deformálódhat.

  9. Ki viheti vissza a ruhámat?

    Bárki visszaviheti a tőlünk bérelt termékeket, de legfőképp az, akiben megbízol, hogy oda is ér vele. Vigyor

  10. Mi történik, ha későn hozom vissza a ruhám?

    Kérünk, hogy időben juttasd vissza a ruhát, hiszen a következő bérlőnek is ugyanolyan tökéletes állapotban szeretnénk kiadni, ahogyan te is kaptad, ehhez viszont időre van szükségünk. Ha késel, minden esetben napi 5.000 Ft késedelmi használati díjat kell fizetned.

  11. Mi történik, ha megsérül a ruha?

    Bízunk benne, hogy ez nem fog bekövetkezni, ha mégis megtörtént a baj, akkor utólag kártérítést kell fizetned. Az aktuális kárjegyzékünket a honlapunkon a Dokumentumaink menüpontban, vagy a szalon várójában is megtalálod. Az esetlegesen fizetendő díjakat a szalonban készpénzben, vagy 1 hetes fizetési határidővel átutalással tudod rendezni.

  12. Mi történik, ha elhagyok egy kiegészítőt?

    Akkor nagyon szomorúak lennénk. Rosszall Sajnos, ilyen esetben utólagosan hiánypótlási díjat kell fizetned. Ha később mégis rátalálnál az elhagyott kiegészítőre, kérünk, hogy mihamarabb hozd vissza nekünk a Szalonba, a pótlási díjat pedig a számla ellenében helyben visszafizetjük.

  13. Mi a különbség az esküvői- és a keringőruha között?

    Nálunk semmi minőségbeli különbség nincs a szalagavató és a menyasszonyi ruhák között. Esküvői ruhákkal foglalkozunk, tudjuk, hogy a szalagavatósoknak ez lesz az első igazi bálja, és ők is a legszebbek szeretnének lenni. Így, ha van lehetőségünk rá, márpedig van, akkor miért ne biztosíthatnánk ugyanazt a minőséget nekik is?