Szalagavató ruha tudnivalók

  1. Milyen ruha ajánlott szalagavatóra?

    Minden olyan ruha, ami előnyösen áll rajtad és a testalkatodnak is megfelelő. Tapasztalt kolléganőink őszinte véleménnyel és szakértelemmel fognak segíteni az Igazi ruha megtalálásában. Általánosságban elmondható, hogy ekrü színű, elől rövid és hátul hosszú, vagy uszályos ruhát nem ajánlunk szalagavatóra.

  2. Meddig él a diákigazolvánnyal igénybe vehető akció?

    Szalagavatós ruhát kizárólag érvényes, nappali tagozatos, általános vagy középiskolai diákigazolvány bemutatásával együtt lehet bérelni. A honlaponunkon és a Facebook oldalunkon feltüntetett kölcsönzési díjakért kizárólag így tudsz tőlünk ruhát kölcsönözni. Ez az akciónk folyamatos, egész évben tart. 

  3. Egyedi keringőruhára van-e csoportos kedvezmény?

    Amennyiben különböző megjelenésű ruhában szeretnétek keringőt  táncolni, a honlapunkon és a Facebook oldalunkon feltüntett árakon tudtok csodaszép ruhát bérelni tőlünk. Szalagavató ruhára semmilyen csoportos kedvezmény nem vonatkozik.

    Ha egyforma kinézetű ruhára vágytok, akkor mindenképpen nézzétek meg az alábbi linken található keringő ruhákat táncruháink kínálatában is, mivel ezeket már 5 fő felett nagyon kedvezményes kölcsönzési díjért, és egy csomó extra szolgáltatással tudjátok kölcsönözni!

    https://www.boglarkaszalon.hu/tancruha/keringo-ruha

  4. Hogyan tudom kibérelni a ruhát?

    A ruha kiválaszását követően bérleti szerződést kötünk, melyhez szükség lesz a személyi igazolványodra, lakcímkártyádra, a diákigazolványodra és a regisztrációs díj összegére. Az esemény dátumát is mindenképpen tudnod kell a sikeres szerződéskötéshez.

  5. Mi az a regisztrációs díj? Mennyi a regisztrációs díj összege és miért van rá szükség?

    A regisztrációs díj ellenében rögzítjük az adataidat rendszerünkben és biztosítjuk neked a kiválasztott ruhát az esemény dátumára. Ez a bérleti díj része, tehát a ruha átvételekor már csak a fennmaradó összeggel, a hátralékkal kell készülnöd. Szalagavató ruháinkra a regisztrációs díj összege egységesen 20.000 forint. Ez a garancia arra, hogy a bálod napján biztosan csak Te viselheted az álomruhád. Vigyor

  6. Be kell jelentkeznem, ha szalagavatós keringő ruhákat szeretnék próbálni?

    Nem kell időpontot kérned. Várunk szeretettel nyitva tartási időn belül.

  7. Fontos tudnom a szalagavató pontos időpontját a ruhapróba előtt?

    Ruháink többségét már áprilistól kezdve folyamatosan foglalják szalagavatókra. Mi rendszerben kezeljük ezeket a dátumokat, és gondosan figyelünk arra, hogy egy ruha, egy időpontra, csak egy emberhez kerüljön. Ha nem a tényleges dátumra foglalnánk a ruhákat, abból óriási keveredés lenne. Meglepett

  8. Kit hozhatok magammal a ruhapróbára?

    A szalon és a várónk mérete korlátozott, ezt kérjük, hogy vedd figyelembe, viszont bárkit elhozhatsz, akiben megbízol, akinek adsz a véleményére. Arra kérünk, hogy maximum 1 főt válassz. A tapasztalat az, hogy a férfiak egyrészt kellemetlenül érzik magukat, másrészt többnyire csak unatkoznak, ezért inkább az édesanyádat vagy a barátnődet hozd magaddal.

  9. Milyen kiegészítők járnak a ruhákhoz?

    Minden egyéni szalagavató ruhánkhoz az alábbi kiegészítők járnak ingyenesen: egy pár fehér cipő, kesztyű, gyöngysor vagy nyakrózsa és tiara is.

  10. Milyen típusú cipő jár a szalagavatóra bérelt ruhához?

    Szalagavató ruháinkhoz egyféle cipőt tudunk biztosítani. Az általunk kínált cipő sarokmagassága 8 cm-es és pántnélküli. Ha nem ezt a cipőt szeretnéd viselni, esetleg teljesen lapos balerina cipőben, vagy eltérő sarokmagasságban érzed jó magad, arról neked kell gondoskodnod. Arra kérünk, hogy a szerződésen rögzített sarokmagassághoz képest már ne cserélj a későbbiekben, mert félő, hogy egy másik cipőhöz már nem lesz megfelelő a ruhád hossza. 

  11. Milyen méretű cipőkkel rendelkezik a Szalon?

    35 és 41-es méret között vannak cipőink.

  12. Mikor foglalhatom le az időpontot a ruhaigazításra?

    A bérleti szerződés elején jól láthatóan feltüntettük Neked azt az időtartamot (3 nap), amikor online rendszerünkön keresztül időpontot foglalhatsz a ruhaigazításra. A szerződéskötéskor küldünk a saját e-mail címedre egy linket, amelyre kattintva e-mail címed és az e-mailben tőlünk kapott jelszavad megadásával be tudsz jelentkezni saját felhasználói felületedre. Csak ebben az időszakban lesz aktív az időpontfoglalás. A belépést követően délelőtti (10 és 13 óra közötti) és délutáni (14 és 17 óra közötti) időszakokat fogsz találni, melyek közül csupán egy választható. Sötétlilával lesznek jelölve a választható napok, halványlilával a már beteltek. Közel sem biztos, hogy több időpont közül választhatsz, de előfordulhat, hogy számos lehetőség is megjelenik. Amint eldöntötted, mikor tudsz ellátogatni hozzánk, már könnyedén tudsz időpontot foglalni. Amennyiben elmulasztanád az időpontfoglalást, a rendszerünk automatikusan ütemez helyetted időpontot. Azért, hogy biztosan ne maradj le erről a három napról, a foglalási időszak első napján éjfélkor egy emlékeztető e-mailt is küldünk Neked. Azt tudnod kell, hogy egyetlen időpontot tudsz foglalni, a már lefoglalt időpontot nem tudjuk módosítani. Az időpontfoglalási időszak nem azonos a ruhaigazítás időpontjával, tehát előbb online időpontot kell foglalnod a ruhapróbára, mely egy későbbi, általad választott napon történik az esemény hetében.

  13. Mit hozzak magammal a ruhaigazításra?

    Mindenképpen hozd magaddal azt a melltartót, amit viselni fogsz, valamint egy harisnyazoknit. Amennyiben nem az általunk kínált cipővel foglaltad le a ruhádat, a saját cipőd is feltétlenül legyen nálad. Abban az esetben, ha még sincs nálad a saját cipőd, a ruhát nem tudjuk kiadni. A szerződésben rögzített sarokmagassághoz minden esetben ragaszkodunk, mivel egy másik cipővel már nem tudjuk rád igazítani a ruhát. Kérünk, erre mindenképpen figyelj!

  14. Mennyit kell várnom a ruhaigazításra?

    Érkezési sorrendben, sorszám szerint történik a ruhapróbára történő beszólítás. Nem lehet pontosan megbecsülni, kivel mennyi időt foglalkozunk, hisz minden ruha más és más, de személyenként átlagosan 15-30 percet vesz igénybe a ruhaigazítás. Arról az egyről biztosíthatunk, hogy ha a választott időszakodon belül érkezel (délelőttönként 10 és 13, délutánonként pedig 14 és 17 óra között), garantáltan sorra kerülsz. Tehát maximum 3 óra várakozásra lehet számítani.

  15. Mi történik, ha a szerződéskötést követően változik a súlyom?

    A szerződéskötéskor rögzítjük a mell-, illetve derékbőség adataidat. Amennyiben súlyod 5 kg-nál többet változna, kérjük ezt mindenképp jelezd felénk. Ebben az esetben lehetőséget biztosítunk Neked, hogy újra felpróbálhasd a ruhád, és amennyiben már nem lehetséges a méretre igazítás, úgy egy szerződésmódosítás értelmében választhatsz egy másikat.

  16. Mit csináljak, ha nem kaptam meg a regisztrációt visszaigazoló e-mailt?

    Először is érdemes lenne leellenőrizned a levelezőrendszeredben a spamek vagy kéretlen levelek fiókot, mert néha előfordul, hogy a biztonsági beállításaid következtében oda kerül a levelünk. Amennyiben ott sem találod e-mailünket, kérünk, hívj fel minket a 06-1/302-25-44-es telefonszámon vagy jelezd az info@boglarkaszalon.hu e-mail címen. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudnál bejelentkezni az egyedi online felületedre, akkor azt mihamarabb jelezd felénk az előbb említett elérhetőségek egyikén.

  17. Mi a teendő, ha nem tudok bejelentkezni a webes felületre?

    Kérjük, keress fel minket valamelyik elérhetőségünkön: info@boglarkaszalon.hu vagy +36 1 302 2544.

  18. Mit kell tennem, ha a személyes adataimban változás következett be?

    Lakcímed, telefonszámod, e-mail címed vagy bármely más, a bérleti szerződésen található személyes adatod változása esetén, a honlapunkon a Dokumentumok menüpontban található Változásbejelentés formanyomtatvány kitöltésével tudod jelezni felénk, vagy személyesen a szalonunkban is kitöltheted, esetleg behozhatod hozzánk ezt a nyomtatványt.

  19. Mikor jöhetek a ruhámért?

    A ruhád minden esetben azon a héten lesz Rád igazítva, amikor a szalagavatód van. Hogy biztosan ne felejtsd el a kiválasztott időpontodat, előző nap emlékeztető sms-t is fogsz róla kapni. A ruhapróba alkalmával lesz lehetőséged az ingyenes kiegészítők (kesztyű, gyöngysor, nyakrózsa, tiara, cipő) kiválasztására is, illetve ha bármilyen egyéb ékszert szeretnél vásárolni, akkor ezt is ekkor teheted meg. A ruhaigazítást követően, a hátralék rendezése után már rögtön el is viheted a ruhádat és a kiegészítőket. Tehát a ruhapróba és a ruhaigazítás is ugyanazon a szalagavató hetében lévő napon lesz, amelyről már a gyönyörű ruháddal távozol.

  20. Ki veheti át a ruhát?

    Csak és kizárólag Te veheted át tőlünk a ruhát.

  21. Miben tudom szállítani a ruhát?

    A tőlünk kapott, cipzáras ruhazsákban.

  22. Az abroncsot korábban is el lehet vinni, ha szükség van rá a táncpróbához?

    Szükség esetén a rendezvényed hetében már hétfőtől rendelkezésedre tudunk bocsátani egy abroncsot, de kérünk, hogy a méretre igazításhoz mindenképp hozd is vissza, mivel korántsem biztos, hogy az lesz a megfelelő abroncs a ruhádhoz is. 

  23. Mi a teendő, ha megváltozott a szalagavatóm időpontja vagy ruhát szeretnék cserélni?

    Amint tudomást szerzel az új időpontról, írj nekünk e-mailt (info@boglarkaszalon.hu). Fontos, hogy mielőbb tudjunk róla, hiszen elképzelhető, hogy az új időpontra már valaki más lefoglalta a ruhádat. Mi átnézzük a foglalásokat és tájékoztatunk, hogy szabad-e a ruhád; ha nem, együtt keresünk neked másikat. Természetesen ez egy kisebb plusz költséggel jár, amivel számolnod kell. A ruha­- vagy időpontváltozás szerződésmódosításának díja 3000 Ft. Amennyiben csak az időpontod változott, akkor a honlapunkon a Dokumentumok menüpontban található Szerződésmódosítás formanyomtatvány kitöltésével online, vagy postai úton eljuttatva hozzánk tudod módosíttatni a szerződést. Ruhacserét csak személyesen tudsz intézni, és kizárólag hétköznaponként 10 és 13 óra között. Szombatonként nem tudunk ruhacserére időpontot biztosítani.

  24. Hogyan tudom lemondani a ruhát?

    A szerződéskötéstől számított 30 napon belül a regisztrációs díj elvesztésével jár a ruha visszamondása. 30 nap elteltével a hátralék  50%-át is meg kell térítened, az esemény előtti 14 napban vagy ha nem veszed át a ruhát a hátralék 80%-át kell kifizetned. Fontos, hogy függetlenül attól, hogy mikor kötöttünk szerződést, ha akkor mondod fel, amikor a szalagavatód időpontja már 14 napon belül van, a teljes hátralék összegét kell kifizetned. Ettől semmilyen indokkal sem tudunk eltérni. A ruhát lemondani személyesen üzletünkben, vagy a honlapunkon a Dokumentumok menüpontban található Bérleti szerződés felmondása elnevezésű nyomtatvány kitöltésével tudod, amit postán vagy beszkennelve és online visszaküldve is megtehetsz, valamint azon az egyéni online felületen keresztül is el tudod intézni, amihez a foglaláskor a belépési kódot és linket is megkaptad. Telefonon vagy Facebookon nem fogadunk el lemondást. Amennyiben a szerződéskötéstől számított 30 napon túli a lemondásod, és nem személyesen szeretnéd intézni ezt a szalonunkban, akkor a nyomtatvány beérkezését követően átutalásos számlát fogunk a részedre küldeni, melyen így rendezni tudod a hátralékot. A lemondásról minden esetben visszaigazoló e-mailt is kapsz.

  25. Mikor kell visszahoznom a ruhát?

    A bérleti szerződés elején jól láthatóan feltüntettük Neked a visszahozatal időpontját és helyszínét. Amennyiben a szalagavatód hétfő és péntek közé esik, akkor a ruhát minden esetben másnap 10 és 12 óra között várjuk vissza. Novemberben vagy decemberben tartott rendezvény esetén, amennyiben a szalagavatód szombati napra esik, szintén másnap, vasárnap kell visszaszállítani a ruhát, 9 és 12 óra között. Habár vasárnaponként nem tartunk nyitva, ettől függetlenül a ruhákat visszavesszük, csak csengessetek be a kaputelefonon. Januárban és februárban a szombaton tartott események esetén hétfőn 10 és 12 óra között várjuk vissza a ruhát. A ruhát és kiegészítőit bárki visszahozhatja, nem muszáj Neked visszaszállítani, csak gondosan készíts elő mindent, amit kaptál tőlünk. Amennyiben aznap nem, vagy csak késve érkezik meg a ruha, naptári naponként 5.000 Ft-os késedelmi használati díjat vagyunk kénytelenek felszámítani, amit a szalonban készpénzben, vagy 1 hetes fizetési határidővel átutalással tudsz rendezni.

  26. Mi történik, ha megsérül a ruha, vagy elveszítek egy kiegészítőt?

    Bízunk benne, hogy ez nem fog bekövetkezni, ha mégis megtörtént a baj, akkor utólag kártérítést kell fizetned. Az aktuális kárjegyzékünket a honlapunkon a Dokumentumaink menüpontban, vagy a szalon várójában is megtalálod. Az esetlegesen fizetendő díjakat a szalonban készpénzben, vagy 1 hetes fizetési határidővel átutalással tudod rendezni. Lehetőséged van egy úgynevezett Kárvédelmi szolgáltatás igénylésére is, amellyel bebiztosíthatod magad az utólagos káresemények kellemetlenségeitől. Ezzel a szolgáltatással 2.000 Ft Kárvédelmi szolgáltatási díj ellenében a ruhákon leggyakrabban előforduló sérülések díjának megfizetése alól mentesülhetsz maximum 20.000 Ft értékhatárig.

  27. Mi történik, ha nem mondom le a ruhámat és el sem jövök érte?

    Amennyiben elfelejted lemondani a ruhádat, vagy nem jelennél meg a ruhaigazításon, abban az esetben a hátralék 80%-át sajnos ugyanúgy ki kell fizetned. Ettől semmilyen esetben sem tudunk eltérni.