Szalagavató ruha tudnivalók

  1. Milyen ruha ajánlott szalagavatóra?

    Olyan ruha, ami előnyösen áll rajtad és a testalkatodnak is megfelelő. A kolleganők 100%-os pontossággal megmondják, hogy mi illik hozzád. Általánosságban elmondható, hogy ekrü színű, elől rövid, hátul hosszú, vagy uszályos ruhát nem ajánlunk szalagavatóra.

  2. Meddig él a diákigazolvánnyal igénybe vehető akció?

    Ez az akciónk folyamatos, egész évben érvényes.

  3. Egyedi keringőruhára van-e csoportos kedvezményt?

    Nem, hiszen a diákoknak létrehozott kedvezmények már eleve nagyon előnyösek, tekintettel arra, hogy egyedi, új és szép ruhákat adunk bérbe nektek.

  4. Jár kedvezmény a színes vagy alkalmi ruhákra szalagavató esetében?

    Az alkalmi ruhákra nem tudunk kedvezményt adni. :(

  5. Van foglaló a ruhákra? Ha van, mennyi a foglaló összege és miért van rá szükség?

    Igen, nappali tagozatos diákigazolvánnyal rendelkezőknek egységesen 10.000 forint. Így tudjuk biztosítani neked az adott időpontra a ruhát, hogy más ne foglalhassa le.

  6. Be kell jelentkezni a szalagavatós ruhapróbára?

    Nem kell időpontot kérned. Várunk szeretettel nyitva tartási időn belül.

  7. Fontos Tudni a szalagavató pontos időpontját a próba előtt?

    Ruháink többségét már jó előre lefoglalják egy adott időpontra. Mi rendszerben kezeljük ezeket a dátumokat, és gondosan figyelünk arra, hogy egy ruha egy időpontra, csak egy emberhez kerüljön. Ha nem a valós dátumra foglaltatnánk a ruhát, abból óriási keveredés lenne. Rosszall

  8. Kit hozhatsz magaddal a ruhapróbára?

    A Szalon és a várónk mérete korlátozott, ezt kérjük, hogy vedd figyelembe, viszont bárkit elhozhatsz akiben megbízol, akinek adsz a véleményére. Arra kérnénk, hogy maximum 1 főt válassz. A tapasztalat az, hogy a férfiak egyrészt kellemetlenül érzik magukat, másrészt unatkoznak, valamint a próbára úgysem jöhetnek be, ezért őket semmiképp sem javasoljuk.

  9. Milyen kiegészítők járnak a ruhákhoz?

    Minden egyéni szalagavatós ruhánkhoz az alábbi kiegészítők járnak ingyenesen: egy pár cipő, kesztyű, nyakdísz és tiara is.

  10. Milyen típusú cipő jár a szalagavatóra bérelt ruhához?

    Egyféle fehér cipőt tudunk biztosítani a szalagavatóra bérlet ruhákhoz.

    Az általunk kínált cipő sarokmagassága 8 cm-es és nincs pántja. Ha mást viselnél, például babacipőt, vagy más sarokmagasságút, arról neked kell gondoskodni. Kérünk, hogy arra figyelj, ha már lefixáltuk egy adott cipővel a ruhádat, attól kezdve sajnos nem áll fent a csere lehetősége.

  11. Milyen méretű cipőkkel rendelkezik a Szalon?

    35 és 41-es méret között vannak cipőink.

  12. Mikor foglalhatod le az időpontot a ruhaigazításra?

    A bérleti szerződés elején jól láthatóan feltüntettük Neked azt az időtartamot, amikor rendszerünkön keresztül időpontot foglalhatsz a ruhaigazításra. A szerződéskötéskor küldünk a saját e-mail címedre egy linket, amelyre kattintva e-mail címed és az e-mailben tőlünk kapott jelszavad megadásával be tudsz jelentkezni saját felhasználói felületedre. Csak ebben az időszakban lesz aktív az időpontfoglalás. A belépést követően délelőtti (10 és 13 óra közötti) és délutáni (14 és 17 óra közötti) időszakokat fogsz találni, melyek közül csupán egy választható. Sötétlilával lesznek jelölve a választható napok, halványlilával a már beteltek. Közel sem biztos, hogy több időpont közül választhatsz, de előfordulhat, hogy számos lehetőség is megjelenik. Amint eldöntötted, mikor tudsz ellátogatni hozzánk, már könnyedén tudsz időpontot foglalni. Amennyiben elmulasztanád az időpontfoglalást, a rendszerünk automatikusan ütemez helyetted időpontot. Azért, hogy biztosan ne maradj le erről a három napról, a foglalási időszak első napján éjfélkor egy emlékeztető e-mailt is küldünk Neked. Azt tudnod kell, hogy egyetlen időpontot tudsz foglalni, a már lefoglalt időpontot nem tudjuk módosítani. Az időpontfoglalási időszak nem azonos a ruhaigazítás időpontjával, tehát előbb időpontot kell foglalnod a ruhapróbára, a ruhaigazítás későbbre esik.

  13. Mit hozz magaddal a ruhaigazításra?

    Mindenképpen hozd magaddal azt a melltartót, amit viselni fogsz, valamint egy harisnyazoknit. Amennyiben nem az általunk kínált cipővel foglaltad le a ruhádat, a saját cipőd is feltétlenül legyen nálad. Abban az esetben, ha még sincs nálad a saját cipőd, a ruhát nem tudjuk kiadni. A szerződésen rögzített cipő sarokmagasságához képest semmiképp ne cserélj cipőt, mivel esetleg egy másik magassággal már nem tudjuk Rád igazítani a ruhád.

  14. Mennyit kell várnod a ruhaigazításra?

    Érkezési sorrendben, sorszám szerint történik az ügyfelek beszólítása. Nem lehet pontosan megbecsülni, kivel mennyi időt foglalkozunk, hisz minden ruha más és más, de személyenként átlagosan 15-30 percet vesz igénybe a ruhaigazítás. Arról az egyről biztosíthatunk, hogy ha a választott időszakodon belül érkezel (délelőttönként 10 és 13, délutánonként pedig 14 és 17 óra között), garantáltan sorra kerülsz. Tehát maximum 4 óra várakozásra lehet számítani. 

  15. Mi történik, ha a foglalás óta változott a súlyod?

    A szerződéskötéskor rögzítjük a mell-, illetve derékbőség adataidat. Amennyiben súlyod 5 kg-nál többet változna, kérjük ezt mindenképp jelezd felénk. Ebben az esetben lehetőséget biztosítunk Neked, hogy újra felpróbálhasd a ruhád, és amennyiben már nem lehetséges a méretre igazítás, úgy egy szerződésmódosítással választhatsz egy másikat. 

  16. Mit csinálj, ha nem kaptad meg a foglalást visszaigazoló e-mailt?

    Először is érdemes lenne leellenőrizned a levelezőrendszerben a spamek vagy kéretlen levelek fiókot, mert néha előfordul, hogy a biztonsági beállításaid következtében oda kerül a levelünk. Amennyiben ott sem találod e-mailünket, kérünk hívj fel minket a 06-1/302-25-44-es telefonszámon vagy jelezd az info@boglarkaszalon.hu e-mail címen. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudnál bejelentkezni az egyedi online felületedre, akkor azt mihamarabb jelezd felénk az előbb említett elérhetőségek egyikén.

  17. Mi a teendő, ha nem tudsz bejelentkezni a webes felületre?

    Kérjük, keress fel minket valamelyik elérhetőségünkön: info@boglarkaszalon.hu vagy +36 1 302 2544.

  18. Mit kell tenned, ha a személyes adataidban változás következett be?

    Lakcímed, telefonszámod, e-mail címed vagy bármely más, a bérleti szerződésen található személyes adatod változása esetén, a honlapunkon a Dokumentumok menüpontban található Változásbejelentés formanyomtatvány kitöltésével tudod jelezni felénk, vagy személyesen a szalonunkban is kitöltheted, esetleg behozhatod hozzánk ezt a nyomtatványt.

  19. Mikor jöhetsz a ruhádért?

    A ruhád minden esetben azon a héten lesz Rád igazítva, amikor a szalagavatód van. Hogy biztosan ne felejtsd el a kiválasztott időpontodat, előző nap emlékeztető sms-t is fogsz róla kapni. A ruhapróba alkalmával lesz lehetőséged az ingyenes kiegészítők (kesztyű, gyöngysor, nyakrózsa, tiara, cipő) kiválasztására is, illetve ha bármilyen egyéb ékszert, melltartót szeretnél vásárolni, akkor ezt is ekkor teheted meg. A ruhaigazítást követően, a hátralék rendezése után már rögtön el is viheted a ruhádat.

  20. Ki veheti át a ruhát?

    Csak és kizárólag Te veheted át tőlünk a ruhát.

  21. Miben tudod szállítani a ruhát?

    A tőlünk kapott, cipzáras ruhazsákban.

  22. Az abroncsot korábban is el lehet vinni, ha szükség van rá a táncpróbához?

    Egy abroncsot már a rendezvény hetében hétfőtől rendelkezésedre tudunk bocsátani, de kérjük, hogy a méretre igazításhoz mindenképp hozd vissza, hiszen korántsem biztos, hogy az lesz a te végleges abroncsod.

  23. Mi a teendő, ha megváltozott a szalagavatód időpontja vagy ruhát szeretnél cserélni?

    Amint tudomást szerzel az új időpontról, írj nekünk e-mailt az info@boglarkaszalon.hu e-amil címre. Fontos, hogy mielőbb tudjunk róla, hiszen elképzelhető, hogy az új időpontra már valaki más lefoglalta a ruhádat. Mi átnézzük a foglalásokat és tájékoztatunk, hogy szabad-e a ruhád; ha nem, együtt keresünk neked másikat. Természetesen ez egy kisebb plusz költséggel jár, amivel számolnod kell. A ruha- vagy időpontváltozás szerződésmódosításának díja 2.000 Ft. Amennyiben csak az időpontod változott, akkor a honlapunkon a Dokumentumok menüpontban található Szerződésmódosítás formanyomtatvány kitöltésével online vagy postai úton eljuttatva hozzánk tudod módosíttatni a szerződést. Ruhacserét csak személyesen tudsz intézni, és kizárólag hétköznaponként 10 és 13 óra között. Szombatonként nem tudunk ruhacserére időpontot biztosítani.

  24. Hogyan tudod lemondani a ruhát?

    A szerződéskötéstől számított 30 napon belül a foglaló elvesztésével jár a ruha visszamondása. 30 nap elteltével a hátralék nettó értékének 50%-át (7870 Ft-ot) is meg kell térítened. Fontos tudnod, hogy abban az esetben, ha 30 napon belül lemondtad a ruhád, de a szalagavatód időpontja 30 napon belül van, a teljes hátralékot ki kell fizetned. Ettől semmilyen indokkal sem tudunk eltérni. A ruhát lemondani  személyesen üzletünkben, vagy a honlapunkon a Dokumentumok menüpontban található Bérleti szerződés felmondása nyomtatvány kitöltésével tudod, amit postán vagy beszkennelve és online visszaküldve is megtehetsz, valamint azon az online felületen keresztül is el tudod intézni, amihez a foglaláskor a belépési kódot és linket is megkaptad. Telefonon, e-mailen vagy Facebook-on nem fogadunk el lemondást. Amennyiben a szerződéskötéstől számított 30 napon túli a lemondásod, és nem személyesen szeretnéd intézni ezt a szalonunkban, akkor a nyomtatvány beérkezését követően átutalásos számlát fogunk a részedre küldeni, melyen így rendezni tudod a hátralékot. A lemondásról minden esetben visszaigazoló e-mailt is kapsz.

  25. Mikor kell visszahoznod a ruhát?

    A bérleti szerződés elején jól láthatóan feltüntettük Neked a visszahozatal helyét és időpontját. Amennyiben a szalagavatód hétfő és péntek  közé esik, akkor a ruhát minden esetben másnap 10 és 12 óra között várjuk vissza. Novemberben vagy decemberben tartott, szombati napon esedékes rendezvény eseténhabár vasárnaponként nem tartunk nyitva, ettől függetlenül a ruhákatvasárnap vesszük vissza 9 és 14 óra között, csak csengessetek be a kaputelefonon. Januártól novemberig a szombaton tartott események esetén hétfőn 10 és 12 óra között várjuk vissza a ruhát.  A ruhát és kiegészítőit bárki visszahozhatja, nem muszáj Neked visszaszállítani, csak gondosan készíts elő mindent, amit kaptál tőlünk. Amennyiben aznap nem, vagy csak késve érkezik meg a ruha, naptári naponként 5.000 Ft késedelmi díjat vagyunk kénytelenek felszámítani, amit a szalonban készpénzben vagy 1 hetes fizetési határidővel átutalással tudsz rendezni.

  26. Mi történik, ha megsérül a ruha vagy elveszítesz egy kiegészítőt?

    Bízunk benne, hogy ez nem fog bekövetkezni, ha mégis megtörtént a baj, akkor utólag kárpótlási díjat kell fizetni. Az aktuális kárjegyzékünket a honlapunkon a Dokumentumaink menüpontban, vagy a szalon várójában is megtalálod. Az esetlegesen fizetendő díjakat a szalonban készpénzben vagy 1 hetes fizetési határidővel átutalással tudod rendezni.

  27. Mi a teendő, ha a szalagavató után nem tudtad leadni a ruhádat?

    Kérjük, hogy minél előbb hozd be a Szalonba!

  28. Mi történik, ha nem mondod le a ruhádat és el sem jössz érte?

    Amennyiben elfelejted lemondani a ruhádat, avagy nem jelennél meg a ruhaigazításon, abban az esetben a hátralék összegét sajnos ugyanúgy ki kell fizetned. Ettől semmilyen esetben nem tudunk eltérni.